Menu Close

Vaiko gerovės komisija

Vaiko gerovės komisijos nariai

Eil. nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos komisijoje
1. Rita Kazokaitienė Socialinė pedagogė Pirmininkė
2. Jūratė Varpiotienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Pavaduotoja
3. Vidutė Uogienė Matematikos mokytoja Sekretorė
4. Rasa Klenauskienė Specialioji pedagogė-logopedė Narė
5. Bronislava Šimonienė Lietuvių k. ir literatūros mokytoja Narė
6. Irma Šiurienė Anglų/rusų k. mokytoja Narė
7. Virgina Ratienė Pradinių klasių mokytoja Narė

 


Progimnazijos vaiko gerovės komisija

Plungės „Babrungo“  progimnazijos vaiko gerovės komisijos veiklos  tikslas − užtikrinti saugią, jaukią, darnią aplinką mokykloje. Nuo to, kaip  vaikas jaučiasi mokykloje, didele dalimi priklauso jo mokymosi motyvacija ir ugdymosi bei mokymosi rezultatai.  Jei vaikui iškilo problema mokykloje, tėvai pirmiausia turėtų ją aptarti su klasės auklėtoju, ugdančiu mokytoju arba mokyklos socialiniu pedagogu, specialiuoju pedagogu, logopedu. Kai problemai spręsti prireikia specialistų komandos pagalbos, pasitelkiama mokyklos vaiko  gerovės komisija (VGK).

VGK rūpinasi psichologiškai ir fiziškai saugios aplinkos mokykloje kūrimu,  mokinių mokymosi sėkme, nagrinėja mokyklą vengiančių lankyti mokinių menkos motyvacijos, nesėkmingo mokymosi priežastis, teikia tėvams ir mokytojams rekomendacijas, padeda spręsti mokinių tarpusavio santykių, pedagogų ir mokinių santykių problemas, siūlo pedagogams būdus šiems santykiams gerinti.

Komisijos  nariai, kartu su mokiniu ir jo tėvais analizuoja vaikų elgesio taisyklių pažeidimus  mokykloje, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, ieško šių problemų sprendimo būdų.  Atsitikus netikėtam skaudžiam įvykiui, krizių valdymo grupės nutarimu teikia psichologinę pagalbą mokyklos bendruomenės nariams.

VGK  organizuoja krizių, patyčių, smurto prevencijos, sveikatos stiprinimo programų veiklas mokykloje, vertina specialiuosius mokinių ugdymosi poreikius, teikia siūlymus ir rekomendacijas tėvams, mokytojams, mokyklos administracijai dėl ugdymosi aplinkos pritaikymo, specialistų pagalbos, ugdymo programų, specialiųjų mokymo  pagalbos priemonių naudojimo.

Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų reikmė, atsirandanti dėl išskirtinių vaiko gebėjimų, įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių.

Plungės „Babrungo“ progimnazijos  VGK veikia nuolat. Kiekvienas komisijos narys gali konsultuoti, išklausyti, suteikti informaciją. Komisijos posėdžiai  vyksta pirmą kiekvieno mėnesio pirmadienį.

 


Dokumentai

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.396543

 

Skip to content