Vaiko gerovės komisijos nariai
Eil. nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
1. | Rita Kazokaitienė | Socialinė pedagogė | Pirmininkė |
2. | Jūratė Varpiotienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pavaduotoja |
3. | Vidutė Uogienė | Matematikos mokytoja | Sekretorė |
4. | Rasa Klenauskienė | Specialioji pedagogė-logopedė | Narė |
5. | Bronislava Šimonienė | Lietuvių k. ir literatūros mokytoja | Narė |
6. | Irma Šiurienė | Anglų/rusų k. mokytoja | Narė |
7. | Virgina Ratienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
Progimnazijos vaiko gerovės komisija
Plungės „Babrungo“ progimnazijos vaiko gerovės komisijos veiklos tikslas − užtikrinti saugią, jaukią, darnią aplinką mokykloje. Nuo to, kaip vaikas jaučiasi mokykloje, didele dalimi priklauso jo mokymosi motyvacija ir ugdymosi bei mokymosi rezultatai. Jei vaikui iškilo problema mokykloje, tėvai pirmiausia turėtų ją aptarti su klasės auklėtoju, ugdančiu mokytoju arba mokyklos socialiniu pedagogu, specialiuoju pedagogu, logopedu. Kai problemai spręsti prireikia specialistų komandos pagalbos, pasitelkiama mokyklos vaiko gerovės komisija (VGK).
VGK rūpinasi psichologiškai ir fiziškai saugios aplinkos mokykloje kūrimu, mokinių mokymosi sėkme, nagrinėja mokyklą vengiančių lankyti mokinių menkos motyvacijos, nesėkmingo mokymosi priežastis, teikia tėvams ir mokytojams rekomendacijas, padeda spręsti mokinių tarpusavio santykių, pedagogų ir mokinių santykių problemas, siūlo pedagogams būdus šiems santykiams gerinti.
Komisijos nariai, kartu su mokiniu ir jo tėvais analizuoja vaikų elgesio taisyklių pažeidimus mokykloje, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, ieško šių problemų sprendimo būdų. Atsitikus netikėtam skaudžiam įvykiui, krizių valdymo grupės nutarimu teikia psichologinę pagalbą mokyklos bendruomenės nariams.
VGK organizuoja krizių, patyčių, smurto prevencijos, sveikatos stiprinimo programų veiklas mokykloje, vertina specialiuosius mokinių ugdymosi poreikius, teikia siūlymus ir rekomendacijas tėvams, mokytojams, mokyklos administracijai dėl ugdymosi aplinkos pritaikymo, specialistų pagalbos, ugdymo programų, specialiųjų mokymo pagalbos priemonių naudojimo.
Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų reikmė, atsirandanti dėl išskirtinių vaiko gebėjimų, įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių.
Plungės „Babrungo“ progimnazijos VGK veikia nuolat. Kiekvienas komisijos narys gali konsultuoti, išklausyti, suteikti informaciją. Komisijos posėdžiai vyksta pirmą kiekvieno mėnesio pirmadienį.
Dokumentai
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.396543